woensdag 6 juli 2011

Eerste reacties

En toen ging Het Grote co-Ouder (doe)Boek de Grote Wereld in. Naar mensen die ik zelf niet ken. Naar mensen waar dat hele boek voor bedoeld is. Blij word ik van de eerste reacties. Blij dat ze er iets aan hebben: Dit is een vrolijk, serieus en vooral praktisch boek, dat je gewoon in huis MOET hebben als (aanstaande) co-ouder! staat er als review op bol.com. Ik zweer je, ik ken diegene niet. Op Twitter krijg ik lieve reacties van wederom totaal onbekenden als:
Ik heb heel hard gelachen en heel hard gehuild bij het co-ouder doe boek, geweldig.
Wat herkenbaar!!! ik heb er heel veel aan en mijn ex heeft er ook 1 gekregen!
Net het Grote co-Ouder (doe)Boek in een ruk uitgelezen. Wat een goed boek, DANK.
Afijn. Zo dus. Heel fijn. Nog fijner als ze alle tips en adviezen ter harte nemen en het goed doen samen: die co-ouders. Want daar worden al die scheidingskinderen dan weer heel blij van.